У Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ)
Обираєш майбутню професію?
Здобувай вищу освіту за напрямом:
МАРКЕТИНГ (075)
Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку
Обираєш майбутню професію?
Здобувай вищу освіту за напрямом:
МАРКЕТИНГ (075)
Компетенції
Опанування фаховими компетенціями в сфері маркетингу надає можливість отримати сучасні знання з фокусних дисциплін спеціальності, а саме:
— Інформаційно-комунікаційні технології в маркетингу,
— Цифровий маркетинг,
— Маркетинг інновацій в сфері ІКТ та ЕК,
— Управління маркетинговими проектами,
— Веб-дизайн,
— Графічний дизайн,
— Маркетинг соціальних мереж (SMM),
— Маркетинг стартап-проектів в сфері ІКТ та ЕК,
— Бренд-менеджмент,
— Когнітивний маркетинг.
Можливості
Маркетолог має стати провідником цифрової економіки, демонструючи здатність до просування товарів, послуг, ідей та особистостей, використовуючи сучасні маркетингові інструменти.
Сьогодні, успішне та конкурентоспроможне підприємство неможливо уявити без маркетингової стратегії та координації всіх напрямків його роботи під егідою маркетологів задля досягнення генеральної стратегічної мети. Цифровізація економіки створила унікальні умови для стрімкого розвитку сучасних маркетингових інструментів та можливостей індивідуалізувати відносини зі споживачем. Це робить маркетинг сучасним інструментом впливу на поведінку споживача, його емоції, рішення та формування світогляду.
Маркетологи стаючи драйверами цифрової економіки, сприяють успішної реалізації маркетингових стратегій на всіх рівнях економіки та підприємствах різних галузей.
Набуття маркетологами сучасних компетенцій, необхідних в умовах цифрової економіки та успішне їх застосування в інформаційно-комунікативний сфері надають додаткових можливостей для фахівців з маркетингу. Сумісно з креативними навичками, створюючи підґрунтя для затребуваності цієї професії у майбутньому.
Переваги
— Місце у рейтингах професій майбутнього;
— Високий рівень попиту на послуги фахівців з маркетингу;
— Можливість працювати в різних сферах та напрямках економіки;
— Високий рівень доходів (третє місце в рейтингу найбільш оплачуваних професій);
— Можливість швидкого професійного зростання в сфері управління підприємствами;
— Можливість опанування сучасними цифровими інструментами (маркетинг розвивається в міждисциплінарному аспекті).
Після отримання диплома бакалавра зі спеціальності «Маркетинг» наші випускники зможуть працювати на таких посадах:
Керівник відділу маркетингу
Керівник відділу реклами та зв’язків з громадськістю
Менеджер з маркетингових досліджень
Маркетолог
Інтернет-маркетолог
Таргетолог
Контекстолог (РСС-спеціаліст)
Email -маркетолог
Спеціаліст з SEO – оптимізації
PR – менеджер
Бренд-менеджер
Мерчендайзер
Основні замовники (стейкхолдери)
Питання?
Заповніть форму і протягом найближчого робочого дня ми з радістю відповімо на всі ваші питання.
Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку